OFERTA

Asortyment księgarni został podzielony na kategorie, których lista jest stale widoczna w prawej kolumnie.

Dodatkowo, wybrane pozycje znajdują się w działach "Polecamy", "Nowości", "Nasze hity" i "Promocje".

Działy te są stale dostępne na górnym pasku menu w księgarni.

Dział "Polecamy" zawiera wybrane pozycje wydane w wydawnictwie Dobra Literatura i Prozami.

Dział "Nowości" zawiera nowe pozycje w naszej księgarni.

Dział "Nasze hity" zawiera najlepiej sprzedające się pozycje w naszej księgarni.

Dział "Promocje" zawiera pozycje objęte dodatkowym rabatem.



ZAMAWIANIE TOWARÓW

1. Odszukaj interesującą Cię książkę korzystając z wyszukiwarki lub po wejściu do odpowiedniego działu lub kategorii.

2. Przy nazwie towaru znajdziesz jego krótką charakterystykę, m. in : autora, zdjęcie okładki oraz fragment opisu. Jeżeli interesuje Cię bardziej szczegółowy opis - kliknij tytuł lub "więcej". Aby zamówić książkę - dodaj ją do koszyka.

3. Na stronie pojawi się zawartość koszyka.

Rubrykę "ilość" należy zmodyfikować jedynie w sytuacji, gdy chcesz zamówić więcej niż jeden egzemplarz. Po kliknięciu na "aktualizuj koszyk" pojawi się zsumowana wartość zamówienia w rubryce "razem".

W każdej chwili możesz zmienić zawartość koszyka.

4. Na tym etapie można dodać inne pozycje do koszyka klikając na przycisk "kontynuuj zakupy" lub zakończyć operację wybierając polecenie "zamów".

5. Do momentu wysłania zamówienia możesz zmodyfikować zawartość koszyka, zmieniając ilość lub rezygnując z niektórych towarów.

W tym celu należy kliknąć przycisk "koszyk" w menu górnym. Ukaże się lista zamawianych towarów. Chcąc zmienić ilość nanieś poprawkę w odpowiednim oknie, a następnie kliknij polecenie "aktualizuj koszyk". Aby usunąć towar z koszyka wpisz w ilości 0 i kliknij "aktualizuj koszyk".

6. Po zatwierdzeniu zawartości koszyka przystępujemy do rejestracji użytkownika. Jeśli jesteś naszym klientem po raz pierwszy wejdź w "Zarejestruj się"  i wypełnij poszczególne pola. Ma to na celu ułatwienie dokonywania zakupów w przyszłości. Przy następnych zakupach po wpisaniu adresu mailowego oraz hasła, dane użytkownika zostaną automatycznie wpisane do formularza zamówienia.

Jeżeli kupowałeś już książki w naszej księgarni wpisz swój adres mailowy oraz hasło aby się zalogować. Nie pamiętasz hasła? Kliknij "Zapomniałem hasła" - nowe hasło zostanie wysłane na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.

7. Następnym etapem jest wypełnienie formularza zawierającego dane kupującego oraz wybór opcji dostarczenia towaru i sposobu płatności. Jest tu również możliwość wpisania wszelkich uwag dotyczących naszej księgarni. Pomogą nam one sprostać Twoim wymaganiom oraz maksymalnie uprościć procedurę zamawiania książek.

8. Dane wpisane w formularzu zamówienia służą do zaadresowania przesyłki oraz (dla klientów którzy zaznaczyli opcję "Faktura vat") - do wystawienia dokumentu sprzedaży i nie będą wykorzystywane przez księgarnię do innych celów.


PŁATNOŚĆ

Dobra Literatura oferuje dwie formy płatności:

1. za pobraniem - za przesyłkę Zamawiający płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Klient może również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierem, płacąc przy odbiorze paczki,

2. przelewem - przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy Dobrej Literatury (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 14 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia przez Zamawiającego, przy czym średni czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 5 dni. W przypadku trudności z realizacją zamówienia, Zamawiający zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.




ODBIÓR

1. Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Zamawiającego sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach i przybliżonym terminie dostawy dostępna jest na stronach informacyjnych w sekcji "koszty wysyłki" . Koszty wysyłki są zależne od wybranej formy płatności. Klient w formularzu zamówienia wybiera sposób dostawy towaru.

2. Przed odebraniem przesyłki Zamawiający zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub ewentualnych plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (koperta, taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej z Dobrą Literaturą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji Zamawiającego.


3. Dobra Literatura realizuje wysyłki poza granicę Polski. Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę dostawcy, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.



REKLAMACJE

1.  Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie 14 dni od daty ich przyjęcia.

2. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, na przykład z powodu wyczerpania zapasów, Dobra Literatura zwróci Zamawiającemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny.


3. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Dobra Literatura  zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.


4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar zostanie odesłany Zamawiającemu na jego koszt za pobraniem (zwrotem) kosztów poniesionych z tego tytułu przez Dobrą Literaturę.

5. Do przesyłki należy dołączyć: imię i nazwisko Zamawiającego, adres, opis problemu, kopię dowodu zakupu (faktury).


6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronach Dobrej Literatury, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Zamawiającego.



ZWROTY

1.Zamawiający może zrezygnować z zakupionego produktu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.


2.  W takim przypadku zwracany towar należy przesłać na własny koszt wyłącznie przesyłką "zwykłą" (nie "wartościową" i nie "poleconą") na adres: Wydawnictwo Dobra Literatura, ul. Ostroroga 5-7 lok.9, 76-200 Słupsk.


3. Dobra Literatura w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru prześle Zamawiającemu wpłaconą sumę przelewem na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe.